Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 22.02.2020, 11:09

Блог вчителя молодших класів Волторніст Надії Миколаївни

Меню сайту
Головна » 2019 » Вересень » 27 » Бал осінніх квітів
20:32
Бал осінніх квітів

Картинки по запросу бал осінніх квітиКартинки по запросу бал осінніх квіти

Сучасна освіта характеризується системними змінами в структурі та змісті,постійним оновленням,пошуком нових методів,прийомів,які сприяють кращому засвоєнню знань. Переосмислення пріоритетів навчання, ролі учня як суб'єкта навчально-виховного процесу, а також суспільні зміни, обумовлюють нетрадиційні підходи до вирішення багатьох освітніх проблем. Однією з провідних тенденцій розвитку сучасної освіти є інтеграція її змісту.

Інтегровані уроки в початковій школі мають такі позитивні моменти:

- Дають можливість підводити учнів до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки на запропоновану тему.

- Діти мають можливість застосовувати при цьому арсенал своїх знань, життєвий досвід, зробити власні, нехай незначні, але дуже необхідні кожній дитині, висновки і пошукові відкриття

Сьогодні у 4-А класі було проведено інтегрований урок з читання та природознавства «Бал осінніх квітів».

На початку уроку, активізуючи знання про ознаки картин природи в середині чи наприкінці осені, використала метод «Брейнстормінг» та дитячі малюнки на осінню тематику.

Добрим додатком до уроку слугувала яскрава презентація ,яка показувала красу та різноманітність квітів,гру кольорів,розвивала естетичні смаки дітей.Зацікавило учнів метод «Крісло автора» та співання в дитячому караоке.

Для перевірки психологічного настрою використано вправу «Веселка», коли учні показували настрій за кольором райдуги. Звичайно, всі зраділи дарункам-смаколикам, які щедро запропонувала пані Осінь.

Інтеграція в навчанні дала змогу моїм вихованцям :

- полегшити процес засвоєння знань;

- аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;

- навчитись формулювати власну думку, правильно її виражати, доводити свою точку зору, аргументувати й дискутувати;

- моделювати різні соціальні ситуації і збагачувати власний соціальний досвід через включення в різні життєві ситуації;

- слухати іншу людину, поважати альтернативну думку, прагнути до діалогу;

- знаходити спільне розв’язання проблем, розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт

Крім того, використання інтерактивних методів дозволяє реалізувати ідею співробітництва тих, хто навчає, і тих, хто навчається, вчить їх конструктивній взаємодії, сприяє поліпшенню психологічного клімату на уроці, створює доброзичливу атмосферу, значно підвищує мотивацію учнів до навчання.

Я переконана,що можливості для інтеграції навчального змісту і проведення інтегрованих уроків досить широкі. Усе залежить від уміння вчителя синтезувати матеріали, справді органічно пов'язані між собою, і вміння провести інтегрований урок без перевантаження дітей враженнями, щоб він підпорядковувався головній меті.

Переглядів: 40 | Додав: sinadia_cool | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів

Copyright MyCorp © 2020
uCoz